مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:452021-02-28بين الملل

زنی مصری هم مدعی ازدواج با خاشقجی شد


زنی مصری که مدعی است جمال خاشقجی چند ماه پیش از مرگش با وی ازدواج کرده بود، در گفتگویی با شبکه خبری دویچه وله گفت، اینجاست که پیام همسر مقتولش را اعلام کند.

- زنی مصری که مدعی است جمال خاشقجی چند ماه پیش از مرگش با وی ازدواج کرده بود، در گفتگویی با شبکه خبری دویچه وله گفت، اینجاست که پیام "همسر مقتولش" را اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حنان العتر پس از انتشار گزارشی از سوی آژانس سیا مبنی بر اینکه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان شخصا دستور قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی را در اکتبر 2018 داده، مدعی شد که چند ماه پیش از قتل، با وی ازدواج کرده بود.

وی به اولیور سالت، خبرنگار دویچه وله گفت، بابت انتشار این گزارش (سیا) بسیار ناراحت شده و ادامه داد، همسرش آنقدری خطرناک نبود که به کشته شدنش منجر شود: مطمئنم اگر آنها حقیقت را درباره جمال بدانند و اجازه دهند که پیامش را بخوانم، واقعا از بابت کاری که در حقش انجام دادند، پشیمان می شوند.

همسر مصری خاشقجی همچنین از جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و کامالا هریس، معاون وی بابت اینکه ولیعهد عربستان را مسئول قتل خاشقجی دانستند، قدردانی کرد و گفت: آنها به وعده خود در قبال حقوق بشر پای بنده بوده و بر آن تاکید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنی مصری هم مدعی ازدواج با خاشقجی شد

زنی مصری هم مدعی ازدواج با خاشقجی شد