مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-28بين الملل

پاشینیان بار دیگر خواستار برکناری فرمانده ارتش ارمنستان شد


با وجود آنکه رییس جمهور ارمنستان با برکناری رییس ستاد مشترک ارتش این کشور مخالفت کرده اما «پاشینیان» بار دیگر بر لزووم برکناری وی تاکید کرد.

- با وجود آنکه رییس جمهور ارمنستان با برکناری رییس ستاد مشترک ارتش این کشور مخالفت کرده اما پاشینیان بار دیگر بر لزووم برکناری وی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان، امروز یکشنبه بار دیگر خواستار کنار رفتن رییس ستاد مشترک ارتش این کشور شد.

این در حالی است که رییس جمهور ارمنستان روز گذشته با این خواسته پاشینیان مخالفت کرده بود.

پنجشنبه هفته گذشته بدنبال آنکه جمعی از فرماندهان ارتش ارمنستان خواستار استعفای پاشینیان از مقام نخست وزیری شدند، وی با بیان اینکه ارتش ارمنستان قصد کودتا دارد حکم برکناری رییس ستاد مشترک را صادر اما رییس جمهور با این اقدام مخالفت کرد.

در همین رابطه دفتر آرمن سرکیسیان رییس جمهور ارمنستان با صدور بیانیه ای از مخالفت با برکناری رییس ستاد مشترک ارتش این کشور خبر داد.

در بیانیه صادر شده از سوی دفتر سرکیسیان آمده است که رییس جمهوری ارمنستان با درخواست نیکول پاشینیان نخست وزیر این کشور برای برکناری اونیک گاسپاریان رییس ستاد مشترک ارتش این کشور مخالفت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشینیان بار دیگر خواستار برکناری فرمانده ارتش ارمنستان شد

پاشینیان بار دیگر خواستار برکناری فرمانده ارتش ارمنستان شد