مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:202021-02-28اقتصادي

بلاتکلیفی 800واحد خسارت دیده زلزله قطور/بازسازی تداوم دارد


مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: از مجموع واحدهای مسکونی خسارت دیده زلزله قطور 800 مالک با وجود تامین اعتبار رغبتی به بازسازی نداشته و برای دریافت تسهیلات مراجعه نکرده اند.

- محمود بدلی در خصوص آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی با بیان اینکه عملیات بازسازی تداوم دارد و تا پایان فعالیت دولت روند بازسازی منطقه زلزله قطور خاتمه می یابد، افزود: مالکان این واحدها که نزدیک یک هزار خانوار روستایی است در منطقه حضور نداشتند و امروز نیز رغبتی به بازسازی واحدها خود ندارند این امر یکی از دغدغه های مهم بنیاد مسکن استان است.

وی با اشاره به اتمام بازسازی و بهره برداری از دو هزار واحد مسکونی روستایی، اضافه کرد: در زلزله قطور خوی چهار هزار و 500 واحد مسکونی خسارت دید که هم اکنون دو هزار واحد بازسازی و به بهره برداری رسید و هزار و 500 واحد نیز در حال بازسازی هستند.

بدلی خاطرنشان کرد: از مجموع واحدهای در حال بازسازی برای سه هزار و 295 واحد فنداسیون ریزی، سه هزار و 42 واحد اسکلت بندی و 2 هزار و 800 واحد دیوار ساخته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی با بیان اینکه عملیات بازسازی یک هزار و 500 واحد خسارت دیده دیگر نیز در مرحله دیوارکشی و پوشش سقف قرار دارد، افزود: مجموع اعتبارات و تسهیلات بازسازی مصوب مناطق زلزله زده قطور در هیئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 800واحد خسارت دیده زلزله قطور/بازسازی تداوم دارد

بلاتکلیفی 800واحد خسارت دیده زلزله قطور/بازسازی تداوم دارد