مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:052021-02-28اجتماعي

زیباسازی همدان در آستانه بهار 1400


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان گفت: همدان در آستانه بهار حال و هوای بهاری می گیرد.

- حسین خانجانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آمادگی همدان برای میزبانی از بهار 1400 خبر داد و اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در راستای استقبال از بهار برنامه های مختلفی در زمینه زیباسازی در نظر گرفته است.

وی به طراحی، ساخت و نصب المان های مناسبتی اشاره کرد و گفت: ساماندهی بوستان ها و پارک و کاشت گونه های گیاهی و گل مد نظر قرار دارد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان بیان کرد: رنگ آمیزی مبلمان شهری در سطح شهر و پارک های سطح شهر و تبلیغات محیطی در سطح شهر از دیگر اقداماتی است که انجام خواهد شد.

وی از توزیع نهال رایگان به شهروندان و باغداران خبر داد و یادآور شد: مرمت و تجهیز سرویس های بهداشتی و تجهیز پارک های سطح شهر و رفع نقص های احتمالی نیز انجام می شود.

خانجانی به آذین بندی شهر در بهار که مقارن با ماه شعبان است، اشاره کرد و گفت: کاشت درخت و درختچه و گل های فصلی نیز از دیگر اقدامات در آستانه بهار است.

وی با اشاره به تجهیز آب نماهای سطح شهر نیز خاطرنشان کرد: تجهیز آب نماها و راه اندازی آب نمای میادین و پارک ها نیز پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباسازی همدان در آستانه بهار 1400

زیباسازی همدان در آستانه بهار 1400