مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 05:552021-02-28بين الملل

صنعا: مارب از مهمترین نبردهای استراتژیک ملت یمن است


دولت صنعا سیاست مجازات جمعی که ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی در قبال ملت یمن در پیش گرفته و نیز نقض اصول قوانین بین المللی انسانی توسط این ائتلاف را محکوم کرد.

- دولت صنعا سیاست مجازات جمعی که ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی در قبال ملت یمن در پیش گرفته و نیز نقض اصول قوانین بین المللی انسانی توسط این ائتلاف را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، عبدالعزیز بن حبتور، نخست وزیر دولت صنعا گفت، نبرد آزادسازی دیگر مناطق باقیمانده از استان مارب از مهمترین نبردهای استراتژیک ملت یمن است.

وی افزود، ایستادگی وزارت خانه ها و نهادها و پایبندی آنها در این شرایط استثنایی موفقیتی بزرگ و شکست طرح دشمن محسوب می شود.

دشمن از همان آغاز تلاش کرده وزارت خانه ها و نهادها بخصوص نهادهای خدماتی را تخریب و فعالیت های مختلف آن را به تعطیلی بکشاند.

دولت صنعا سیاست مجازات جمعی که ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی در قبال ملت یمن در پیش گرفته است و نیز نقض اصول قوانین بین المللی انسانی توسط این ائتلاف را محکون کرد نقضی که جنایت جنگی محسوب می شود.

دولت یمن همچنین از سازمان ملل و جامعه جهانی خواست به جای صدور بیانیه محکومیت در حق کسانی که از وطن خود دفاع می کنند، رفتار مجرمانه ائتلاف را در حق بیش از 25 میلیون یمنی محکوم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: مارب از مهمترین نبردهای استراتژیک ملت یمن است

صنعا: مارب از مهمترین نبردهای استراتژیک ملت یمن است