مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 05:202021-02-28اقتصادي

کسری بودجه به شکل بی سابقه ای رشد کرده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دولتی که با اونچنان رونقی ایجاد کنم که کسی سراغ یارانه نرود کار خود را شروع کرد، حالا تهدید می کند که ما نباشیم همان یارانه را هم باید بی خیال شوید ! چنانکه معاون رییس جمهور درباره همین یارانه ای که ارزش آن یک سی ام شده، - دولت به گونه ای بودجه را می خواهد به پیش ببرد که سال پایانی خود را به سلامت بگذراند و احتمالاً دولت بعدی را با بدهی های بسیار مواجه سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دولتی که با اونچنان رونقی ایجاد کنم که کسی سراغ یارانه نرود کار خود را شروع کرد، حالا تهدید می کند که ما نباشیم همان یارانه را هم باید بی خیال شوید ! چنانکه معاون رییس جمهور درباره همین یارانه ای که ارزش آن یک سی ام شده، می گوید بعد از ما پرداخت آن (با این بودجه) مشکل است.

و البته این حرف ها هیچ ارتباطی با انتخابات ندارد! با وجود اینکه یارانه نقدی تقریباً 10 سالی می شود افزایشی نداشته و قدرت خرید یارانه نقدی در بازه زمانی مذکور از 45 دلار به کمتر از 2 دلار کاهش داشته است، دخل و خرج تبصره 14 بودجه معروف به بودجه هدفمندی یارانه ها با کسری مواجه شده که پای استقراض از طریق تنخواه یا انتشار اوراق بدهی را به جلسات بررسی بودجه سال آتی در مجلس باز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری بودجه به شکل بی سابقه ای رشد کرده

کسری بودجه به شکل بی سابقه ای رشد کرده