موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 05:002021-02-28سياسي

آزادی دو زندانی با ضمانت امام هشتم(ع)


ناامید و تنها پشت میله های زندان با یک دنیا پشیمانی از آنچه مرتکب شده بود به روزی فکر می کرد که به خاطر یک لحظه عصبانیت دستش به خون رفیقش آلوده شد ولی پشیمانی چه سود! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، حالا طناب دار، پاندول ساعتش شده بود و با هر ضربه به او یادآوری می کرد که یک قدم به طناب نزدیک می شوی.

دلش اما کنج همان زندان بارها هوای گنبد طلایی رنگی را کرده بود که از بچگی دل به آن سپرده بود.

بارها از صاحب این گنبد طلایی راه نجات خواسته بود و این روزنه امید یک روز عجیب تر و غیرقابل باورتر از هر اتفاق دیگری به رویش باز شد.

اولیای دم به حرمت ضمانت ضامن آهو و پرچمش، از خون او گذشت کردند.

معجزه ای که سه پرونده قضایی را به هم گره زد و پس از اتفاقاتی عجیب پایان خوشی پیدا کرد.

نخستین پرونده زن میانسالی که از خادمین حرم امام هشتم و مسئول یک کانون نیکوکاری در مشهد است و با جلب رضایت خانواده مقتول این مرد زندانی را از مرگ نجات داده درباره این ماجرای عجیب به ایران گفت: من آشنایی قبلی با این مرد زندانی و خانواده اش نداشتم.

در واقع من برای آزادی یک زن میانسال که به خاطر 36 میلیون تومان در زندان بود پیشقدم شده بودم.

از آنجا که خانواده این زن شنیده بودند کانون ما برای پرداخت دیه زندانی ها تلاش می کند پسر وی به کانون خواهران شهدا آمده بود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی دو زندانی با ضمانت امام هشتم(ع)

آزادی دو زندانی با ضمانت امام هشتم(ع)