مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 04:202021-02-28حوادث

جریمه 3000 خودرو در شهرهای قرمز خوزستان


رییس پلیس راهور خوزستان از جریمه سه هزار دستگاه خودرو در مدت 24 ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت:این جرائم توسط دوربین و دست افزارهای پلیس به علت تردد در شهرهای قرمز از ساعت 21 شب تا چهار بامداد اعمال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ منصور جمشیدی شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی از شبکه خوزستان اظهار داشت: میزان جرائم اعمال شده 2، پنج و 10 میلیون است اگرچه اکثر جریمه ها به دلیل تردد در ساعات ممنوعه ( 21 تا چهار بامداد) بوده که 2 میلیون ریالی هستند.

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: خوشبختانه میزان ترددها در سطح شهر اهواز به حداقل رسیده و مردم این موضوع را به خوبی رعایت می کنند هر چند بعضی مواقع خودروهایی در سطح شهر تردد می کنند که از مردم خواهش می کنیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به قانون منع تردد از ساعت 21 شب تا چهار بامداد انتظار داریم مردم در این زمان تعیین شده، تردد نداشته باشند چون دوربین ها و سیستم های کنترلی پلیس شماره پلاک خودروها را یادداشت و اعمال قانون می کنند.

جمشیدی عنوان کرد: ممنوعیت تردد خودرویی تا زمانی که لغو آن از سوی ستاد مدیریت کرونا استان به ما اعلام نشود همچنان برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 3000 خودرو در شهرهای قرمز خوزستان

جریمه 3000 خودرو در شهرهای قرمز خوزستان