مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 03:002021-02-27فرهنگي

«مامان» و رویای مخاطب گسترده در سینما/ اکران آنلاین عاقلانه نیست


آرش انیسی کارگردان فیلم سینمایی «مامان» ضمن اشاره به نامعلوم بودن شرایط اکران فیلم ها در سال آینده، تأکید دارد با توجه به رعایت نشدن حق کپی رایت، - آرش انیسی کارگردان فیلم سینمایی مامان ضمن اشاره به نامعلوم بودن شرایط اکران فیلم ها در سال آینده، تأکید دارد با توجه به رعایت نشدن حق کپی رایت، اکران آنلاین هم کار عاقلانه ای نیست.

آرش انیسی کارگردان فیلم سینمایی مامان که از کارگردانان فیلم اولی حاضر در جشنواره سی ونهم فیلم فجر بود، درباره وضعیت برگزاری این دوره از جشنواره و برخی ابهامات مطرح شده درباره جهت گیری آرای داوران به خبرنگار مهر گفت: هر جشنواره سینمایی در دنیا افق های کوتاه مدت و بلندمدتی برای خود دارند و هدفشان متوجه کردن جامعه به یک سری فرم ها و موضوعات است.

جشنواره ها هدفشان مدیریت فضای، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی حاکم بر سینما است و هم زمان سعی می کنند سلیقه مخاطب را سمت وسو بدهند.

وی تأکید کرد: درباره جشنواره فجر هم فارغ از اینکه سمت وسوی این رویداد چقدر باب طبع ما به عنوان فیلم ساز است، باید بپذیریم که اصل این جهت گیری اتفاق درستی است و در همه رویدادی سینمایی دنیا هم وجود دارد.

کارگردان فیلم سینمایی مامان ادامه داد: درباره جهت دهی به سلیقه تماشاگران در جشنواره فجر هم ما هر سال با این فرآیند مواجه بودیم که مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مامان» و رویای مخاطب گسترده در سینما/ اکران آنلاین عاقلانه نیست

«مامان» و رویای مخاطب گسترده در سینما/ اکران آنلاین عاقلانه نیست