مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 21:352021-02-27پزشكي

محدودیت سفر های نوروزی به مشهد اعلام می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بابیان اینکه خراسان رضوی در جایگاه چهارم کشور را ازنظر کاهش شیوع کرونا قرار دارد، گفت: بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از مشهد، محمدحسین بحرینی در نشست خبری ستاد کرونای خراسان رضوی به بیان ویژگی های بارز کرونای انگلیسی پرداخت و اظهار کرد: این ویروس نسبت به ویروس کرونای چینی مهلک تر و با سرعت و ضریب شیوع بیشتر است که به سنین پایین حمله می کند و زمان از پادراوردگی بیمار کوتاه تر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: شناسایی 6نفر بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی که چهار نفر بومی مشهد و بدون سابقه سفر به خارج از کشور بودند، درواقع زنگ خطری به منظور تشدید مراقبت ها و پروتکل های بهداشتی است.

وی با استناد به صحبت های اخیر وزیر بهداشت درباره کرونای انگلیسی، خاطرنشان کرد: طبق گفته دکتر نمکی هر فرد با تست pcr مثبت را کرونای انگلیسی تصور کنید و با استفاده از ماسک، عدم شرکت در تجمعات با تأکید مؤکد پرهیز از مسافرت از شیوع این ویروس جهش یافته جلوگیری کنید.

بحرینی بابیان اینکه در سایه همراهی و رعایت پروتکل ها از سوی مردم در سطح استان شاهد یک روند کاهشی طی پنج هفته متوالی بودیم، ابراز کرد: خوشبختانه تعداد بیماران بستری جدید و دیگر موارد در هفته اول اسفند در استان، یک رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت سفر های نوروزی به مشهد اعلام می شود

محدودیت سفر های نوروزی به مشهد اعلام می شود