مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 20:402021-02-27سياسي

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد تربت حیدریه در طرح نذر هشتم


مدیر اجتماعی امور مساجد خراسان گفت: در چهارمین دوره از اجرای طرح نذرهشتم، 10 زندانی از زندانیان جرائم غیرعمد و معسر در شهرستان تربت حیدریه آزاد شدند.

- مهدی رجب پور صنعتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای چهارمین دوره از اجرای طرح نذر هشتم در استان خراسان رضوی بیان کرد: در چهارمین دوره از اجرای طرح نذرهشتم، 10 زندانی از زندانیان جرایم غیرعمد و معسر در شهرستان تربت حیدریه آزاد شدند که هشت نفر در راستای طرح نذرهشتم و دو نفر به مناسبت شهادت حضرت زینب (س) آزاد شدند.

مدیر اجتماعی امور مساجد خراسان گفت: یکی از اتفاقات مثبت این دوره از اجرای طرح نذرهشتم پای کار بودن امام جمعه شهرستان تربت حیدریه بود، حجت الاسلام عصمتی خود شخصاً دغدغه این کار را داشتند و در اجرای این طرح بسیار پای کار بودند.

وی افزود: زندانیانی که امروز در راستای طرح نذر هشتم آزاد شدند به واسطه تلاش ها و هزینه نهاد امام جمعه، خیرین، مساجد و نمازگزاران شهرستان تربت حیدریه بود.

رجب پور صنعتی با اشاره به اینکه مراسم خوبی در زندان تربت حیدریه برای آزادسازی زندانیان برگزار شد، گفت: این مراسم با سخنرانی امام جمعه تربت حیدریه و مسئولین فرهنگی شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد تربت حیدریه در طرح نذر هشتم

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد تربت حیدریه در طرح نذر هشتم