مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 20:352021-02-27اقتصادي

تامین مواد اولیه و گردش ارز دغدغه اصلی تولیدکنندگان است


تأمین مواد اولیه و گردش ارز در بخش تولید سرمایه از چالش های مهم استان قزوین محسوب می شود که امیدواریم با توجه به حمایت های وزارت صمت این مشکلات برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر هدایت الله جمالی پور در نشست فعالان اقتصادی و صنعتی استان قزوین با وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: استان قزوین یکی از استان های مهم صنعتی کشور محسوب می شود و ظرفیت سرمایه گذاری خوبی دارد و با توجه به قرارگیری این استان به عنوان پل ارتباطی بین 11 استان و ظرفیت هایی نظیر کشاورزی و صنعت می توان گفت به خوبی در اجرایی شدن سخنان رهبر انقلاب درخصوص تولید پیشگام بوده است.

استاندار قزوین اذعان کرد: حدود 3 هزار و 500 واحد صنعتی در استان قزوین در حال فعالیت هستند که این مسئله نشان می دهد استان ما در حوزه صنعت ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری است و ظرفیت بی بدیل اقتصادی برای کمک به اقتصاد کشور در این استان وجود دارد.

وی افزود: عمده ترین فعالیت ما برای خدمت به مردم طبق سخنان رهبر انقلاب و نام گذاری چندسال متوالی با عنوان تولید و اقتصاد مربوط به بخش تولید است که در این زمینه فعالیت های بسیاری انجام شده است.

این مسئول ابراز کرد: درحال حاضر ما در شرایط یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار گرفتیم و بر این معتقدیم که اگر در جنگ نظامی افسران و سربازان نقش آفرینی می کنند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مواد اولیه و گردش ارز دغدغه اصلی تولیدکنندگان است

تامین مواد اولیه و گردش ارز دغدغه اصلی تولیدکنندگان است