مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:152021-02-27پزشكي

مراجعه بیماران کرونا به بیمارستان بزرگ دزفول بیشتراز ترخیصی هاست


رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: میزان مراجعه مبتلایان به کرونا به بیمارستان بزرگ دزفول نسبت به آمار ترخیصی ها بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه در بیمارستان بزرگ دزفول بستری بوده اند، مثبت اعلام شده است که متأسفانه این آمار بالا و نگران کننده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه میزان چگالی موارد مثبت در حوزه این دانشگاه نسبت به میانگین کشوری بالاست، گفت: آمارها نشان می دهد که گردش ویروس کرونا در دزفول زیاد است و اگر مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه ای نداشته باشند، وارد پیک سوم و سهمگین کرونایی خواهیم شد.

قمیشی با ابراز نگرانی نسبت به افزایش میزان تست های مثبت در دزفول، تصریح کرد: از 20 دی ماه امسال آمار ابتلاء به کرونا در دزفول افزایش یافت و اکنون شیب منحنی ابتلاء ناخوشایند است و این وضعیت هشداردهنده به ما گوشزد می کند که باید با تمام توان از وقوع بحران و فاجعه کرونایی جلوگیری کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در حال حاضر 49 بیمار در بیمارستان بزرگ دزفول بستری هستند که جواب تست 37 نفر از این تعداد مثبت بوده است، پاسخ تست کرونای چهار نفر که دارای علائم بوده اند، منفی و هشت نفر نیز با علائم کرونا در انتظار پاسخ تست هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه بیماران کرونا به بیمارستان بزرگ دزفول بیشتراز ترخیصی هاست

مراجعه بیماران کرونا به بیمارستان بزرگ دزفول بیشتراز ترخیصی هاست