مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:052021-02-27پزشكي

کرونا در دزفول به صورت محله محور مدیریت شود


مشاور معاون بهداشتی وزارت بهداشت گفت: لازم است کرونا در دزفول به صورت محله محور و بلوک بندی مدیریت شود و از ظرفیت های موجود در هر محله برای مدیریت این بیماری استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صورت مرتب در حال جهش است و ممکن است رفتار آن در هر نقطه ای متفاوت باشد، افزود: برای مهار طغیان کرونا باید برنامه ریزی درست داشته باشیم؛ مثلاً مقاله های علمی در جهان مرگ روزانه یک هزار و 200 نفر بر اثر کرونا در بهمن ماه را برای ایران پیش بینی کردند اما برنامه ریزی های اصولی همچون اجرای طرح شهید سلیمانی باعث شد که آمار فوت روزانه در بهمن ماه به 70 تا 80 مورد برسد.

مشاور معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تصریح کرد: اگر طرح شهید سلیمانی به درستی و مستمر اجرا می شد شاهد وضعیت فعلی در خوزستان و دزفول نبودیم چرا که شعار این طرح هر خانه یک پایگاه بهداشت بود؛ اگر این شعار این طرح محقق می شد قطعاً بیشترین موارد ابتلاء به کرونا در دزفول در دور همی های خانوادگی، محل کار، مراسم عروسی، تشییع، ترحیم و… نبود.

مطلق تأکید کرد: کرونا در دزفول به صورت محله محور مدیریت می شود، به این صورت که تمام شهرستان بلوک بندی شود و هر خانه به یک پایگاه بهداشت تبدیل شود که لازم است این امر مهم در سریع ترین زمان ممکن توسط ستاد کرونای شهرستان اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در دزفول به صورت محله محور مدیریت شود

کرونا در دزفول به صورت محله محور مدیریت شود