مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:052021-02-27پزشكي

جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان به صورت مجازی برگزار می شود


مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت در راستای پیشگیری از شیوع کرونا جمع آوری کمک های مردمی در قالب جشن نیکوکاری با راه اندازی پویش مردمی «عیدی برای همه» به صورت مجازی اجرا می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت در راستای پیشگیری از شیوع کرونا جمع آوری کمک های مردمی در قالب جشن نیکوکاری با راه اندازی پویش مردمی عیدی برای همه به صورت مجازی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمود همت از آغاز جمع آوری کمک های مردمی در قالب جشن نیکوکاری خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت های موجود امسال جمع آوری کمک های مردمی در قالب جشن نیکوکاری برای تامین پوشاک و ملزومات نوروزی دانش آموزان نیازمند استان در آستانه سال نو از 14 اسفندماه به صورت غیرحضوری انجام می شود.

وی به روش های پرداخت کمک های مردمی اشاره کرد و افزود: علاقمندان می توانند از طریق کد ussd درگاه های بانکی با شماره گیری کد دستوری #1*054*8877* با تلفن همراه نسبت به پرداخت کمک های خود اقدام کنند.

همت خاطرنشان کرد: همچنین امکان پرداخت الکترونیک کمک های مردمی از طریق اپلیکیشن های سکه، ایوا و سنا فراهم شده که علاقمندان می توانند با دریافت رایگان این اپلیکیشن ها و نصب آن بر روی تلفن همراه از قسمت نیکوکاری کمک های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان به صورت مجازی برگزار می شود

جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان به صورت مجازی برگزار می شود