مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 17:452021-02-27پزشكي

هفته آگاهی از مغز به دور ششم رسید/ برگزاری برنامه های متنوع برای ارتقا آگاهی عمومی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محمد تقی جغتایی دبیر علمی هفته آگاهی از مغز گفت : ارتقای بهداشت مغز و توانمند سازی آن یک نیاز اساسی و ضروری در میان افراد جامعه است و آشنایی با مغز و کارکردهای آن سبب افزایش تلاش ها برای جلوگیری از کاهش توان مغز و .

- ششمین دوره هفته آگاهی از مغز از 9 تا 15 اسفندماه با برگزاری برنامه های متنوع در کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محمد تقی جغتایی دبیر علمی هفته آگاهی از مغز گفت : ارتقای بهداشت مغز و توانمند سازی آن یک نیاز اساسی و ضروری در میان افراد جامعه است و آشنایی با مغز و کارکردهای آن سبب افزایش تلاش ها برای جلوگیری از کاهش توان مغز و پیشگیری از انواع بیماری های مغزی و عصبی می شود.

وی ادامه داد: مطالعات در ارتباط با شناخت مغز فرصتی است که اجازه می دهد جامعه درباره پیشرفت های انجام شده درباره تحقیقات مغزی همانند پیشرفت در تشخیص بیماری ها، درمان و پیشگیری از اختلالات مغزی نظیر آلزایمر، پارکینسون، اسکیزوفرنی و افسردگی ،اطلاعات و آگاهی بیشتری کسب کند.

آشنایی با راه های پیشگیری از کاهش قدرت مغزجغتایی مغز را یک رکن بسیار مهم بدن توصیف کرد و یادآور شد: مغز نقش مهمی در کنترل دیگر ارکان بدن برعهده دارد و افزایش توانایی های مغز و آشنایی با راه های پیشگیری از کاهش قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته آگاهی از مغز به دور ششم رسید/ برگزاری برنامه های متنوع برای ارتقا آگاهی عمومی

هفته آگاهی از مغز به دور ششم رسید/ برگزاری برنامه های متنوع برای ارتقا آگاهی عمومی