مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:452021-02-27سياسي

گزارش وزیر نفت به رییس جمهوری درباره توسعه گازرسانی در کشور


وزیر نفت در نامه ای به رییس جمهوری درباره توسعه گازرسانی در دولت های یازدهم و دوازدهم و رسیدن پوشش گازرسانی کل کشور به 95 درصد گزارشی ارائه داد.

- وزیر نفت در نامه ای به رییس جمهوری درباره توسعه گازرسانی در دولت های یازدهم و دوازدهم و رسیدن پوشش گازرسانی کل کشور به 95 درصد گزارشی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر نفت در نامه ای به حسن روحانی، گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در زمینه گازرسانی در کشور ارائه کرده است.

بیژن زنگنه در این نامه در آستانه چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آورده که در اجرای بند سوم سیاست های کلان کشور در بخش انرژی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش ظرفیت تولید گاز متناسب با حجم ذخایر کشور به منظور تأمین مصرف داخلی و حداکثر جایگزینی با فرآورده های نفتی با اتکای به افزایش بیش از 2.

5 برابری تولید گاز از میدان مشترک گازی پارس جنوبی و نیز با مجموعه اقدام های این وزارتخانه برای توسعه شبکه انتقال و توزیع گاز طبیعی از سال 1392 تاکنون میزان بهره مندی خانوارهای روستایی کشور از نعمت گاز طبیعی با افزایش بیش از 2 برابری به 84 درصد و پوشش گازرسانی کل کشور به 95 درصد رسیده، این در حالی است که در زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بهره مندی جمعیت کشور از نعمت گاز طبیعی ناچیز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش وزیر نفت به رییس جمهوری درباره توسعه گازرسانی در کشور

گزارش وزیر نفت به رییس جمهوری درباره توسعه گازرسانی در کشور