مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:002021-02-27سياسي

لزوم تحقق مطالبه رهبرمعظم انقلاب در جهت برگزاری انتخابات پرشور


رییس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با اشاره به رسالت همگانی در جهت امیدوار کردن مردم به کشور و نظام بر لزوم تحقق مطالبه مقام معظم رهبری در جهت برگزاری انتخابات پرشور و نشاط تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، فرماندار شهرستان شیراز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز پروسه انتخابات اظهار داشت:انتخابات را بهار احزاب است و تشکل های سیاسی در مقطع انتخابات می توانند حضور پررنگی در عرصه سیاسی داشته باشند.

وی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و شوراهای اسلامی ششم را در مقطعی حساس دانست و افزود: کشور در شرایط سخت جنگ تمام عیار اقتصادی با انواع چالش های سیاسی خارجی و بعضاً داخلی قرار دارد و شیوع بیماری روی گوشی های تلفن همراه خود نصب کرده و از این طریق اقدام به ثبت نام کنند.

فرماندار شیراز گفت: پیش بینی می شود در سطح شهرستان شیراز حدود هزار و 200 نفر برای انتخابات شورای اسلامی ششم ثبت نام کنند.

امیری در ادامه گفت: در دوره قبلی انتخابات شیراز 553 شعبه اخذ رای در این شهرستان وجود داشت که در این دوره با 30 درصد افزایش این تعداد به 724 شعبه افزایش خواهد یافت و در مجموع شهرستان شیراز نیز 880 شعبه دایر می شود.

وی با اعلام خبر تشکیل ستاد انتخابات شهرستان شیراز افزود: کمیته های مختلف ازجمله حقوقی، امنیتی، استعلامات و حراست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تحقق مطالبه رهبرمعظم انقلاب در جهت برگزاری انتخابات پرشور

لزوم تحقق مطالبه رهبرمعظم انقلاب در جهت برگزاری انتخابات پرشور