مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:202021-02-27بين الملل

فراخوان النهضه جهت برگزاری تظاهرات برای اعلام مخالفت با مناقشات سیاسی تونس


جنبش النهضه تونس برگزاری تظاهرات جهت گفت وگو و اعلام مخالفت با بحث و جدل های مستمر میان سیاسیون را خواستار شد و اعلام کرد که هدف از فراخوانش اعلام نگرانی تونسی ها نسبت به افزایش شدت مناقشات سیاسی و اظهارات خصمانه میان گروه های سیاسی است.

- جنبش النهضه تونس برگزاری تظاهرات جهت گفت وگو و اعلام مخالفت با بحث و جدل های مستمر میان سیاسیون را خواستار شد و اعلام کرد که هدف از فراخوانش اعلام نگرانی تونسی ها نسبت به افزایش شدت مناقشات سیاسی و اظهارات خصمانه میان گروه های سیاسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رادیو موزاییک تونس، این جنبش در بیانیه امروز خود اعلام کرد که هدف از فراخوانش برای برگزاری تظاهرات اعلام نگرانی تونسی ها از افزایش شدت جدل های سیاسی و اظهارات خصمانه میان گروه های سیاسی است.

النهضه تاکید کرد: این راهپیمایی مردمی و ملی در واقع دعوت به توقف بی توجهی ها نسبت به نگرانی های مردم و اوضاع کشور و در اولویت قرار دادن آنها با توجه به این بحران بزرگ و چند جانبه است که به وخامت شرایط معیشتی مردم منجر شده این در حالی است که چهره های برجسته سیاسی و نهادهای دولتی در طول چند ماه گذشته درگیر اختلاف نظرهای عمیق خود بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان النهضه جهت برگزاری تظاهرات برای اعلام مخالفت با مناقشات سیاسی تونس

فراخوان النهضه جهت برگزاری تظاهرات برای اعلام مخالفت با مناقشات سیاسی تونس