مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-27حوادث

انتقال هوایی نوجوان مصدوم از ثلاث باباجانی به کرمانشاه


فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه از انتقال نوجوان 13 ساله مصدوم از شهرستان ثلاث باباجانی به بیمارستان طالقانی کرمانشاه توسط اورژانس هوایی این پایگاه خبر داد.

- غلامرضا شایان بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این نوجوان، بر اثر تصادف دچار آسیب های شدید شده بود که در اسرع وقت از شهرستان ثلاث باباجانی به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل شد.

وی با اشاره به گستره خدمات دهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه در استان های غربی کشور، افزود: اورژانس هوایی این پایگاه مستقر در خرم آباد نیز یک خانم 41 ساله را که بر اثر سقوط از ارتفاع دچار مصدومیت شدید شده بود، از ارتفاعات کادوه سپیددشت به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل کرد.

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه بیان کرد: طبق تفاهم نامه هوانیروز با وزارت بهداشت بالگردهای این پایگاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارند.

شایان گفت: اورژانس هوایی مستقر در استان های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارند و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال هوایی نوجوان مصدوم از ثلاث باباجانی به کرمانشاه

انتقال هوایی نوجوان مصدوم از ثلاث باباجانی به کرمانشاه