مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-27اقتصادي

بزرگ ترین ملک آموزش و پرورش سند دار شد


هنرستان کشاورزی آموزش و پرورش رودان با مساحت 119هکتار و با ارزشی بالغ بر 475 میلیارد تومان، سند دار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نادر صفایی اظهار کرد: هنرستان کشاورزی آبنما با مساحت 119هکتار یکی از بزرگترین املاک آموزش و پرورش است که سند دار شد.

وی افزود: این ملک که در جوار رودخانه آبنمای شهرستان قرار دارد و بزرگترین هنرستان کشاورزی استان می باشد و دارای ارزشی بالغ بر 475 میلیارد تومان است.

مدیر آموزش و پرورش رودان بیان کرد: مرتع خواری، زمین خواری و مواردی از این قبیل هر از گاهی در سطح این شهرستان و همچنین کشور در حال اتفاق بوده که این موضوع باعث نگرانی و یکی از دغدغه های بسیار مهم در طول این سال های اخیر بوده و لذا اخذ سند این واحد آموزشی اهمیت قابل توجهی داشته است.

صفایی اظهار کرد: با توجه به حضور افراد سود جو و همچنین حفظ و صیانت از املاک آموزش و پرورش، ضرورت دارد تا املاک آموزش و پرورش ثبت و سند آن در اختیار آموزش پرورش قرار گیرد تا فردی نتواند به آن تخطی یا افراد سودجو به دنبال کسب منافع باشند.

به گفته وی، تعداد 140 ملک از املاک اموزش و پرورش شهرستان رودان دارای سند می باشند و  17 ملک دیگر نیز در مرحله پیگیری و صدور و 46  ملک دیگر از املاک این مدیریت فاقد سند می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین ملک آموزش و پرورش سند دار شد

بزرگ ترین ملک آموزش و پرورش سند دار شد