مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-27فرهنگي

رونمایی از 5 اسباب بازی جدید/ معرفی برگزیدگان مهرواره «ستاره های بی نشان»


پنج سرگرمی و اسباب بازی جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که با مشارکت بخش های خصوصی و دولتی در یک سال اخیر به تولید رسیده است با حضور مسؤولان و دست اندرکاران این حوزه رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تفریح و نشاط خبرگزاری فارس، شوآن ، طوطی و بقال ، سیمرغ ، حامی ایمنی و تئاتر اسباب بازی عنوان اسباب بازی های جدیدی است که در حاشیه ششمین جشنواره ملی اسباب بازی رونمایی شد.

محسن حموله مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون در این مراسم گفت: برگزاری جشنواره ملی اسباب بازی در شرایط کنونی کشور، فرصتی را فراهم کرد تا اهداف جشنواره در سطحی وسیع تر محقق شود.

دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب بازی افزود: برای ساختن آینده نیازمند، ملزوماتی هستیم که بخش عمده آن از طریق بازی فراهم می شود.

وی ادامه داد: هر چند بازی و اسباب بازی محدود به گروه سنی خاصی نیست، اما جوانی جمعیت ایران، اهمیت اسباب بازی را با توجه به کارآیی ویژه اش برای پرورش، آموزش، کارآمدی و مهارت کودکان و نوجوانان جامعه یادآوری می کند.

برگزیدگان بخش هنری مهرواره ستاره های بی نشان معرفی شدند فراخوان مهرواره هنری و ادبی ستاره های بی نشان در قالب آثار نقاشی، عکس، شعر و داستانک برای قدردانی از زحمت های مدافعان سلامت و کادر درمان در پاییز سال 1399 از سوی کانون پرورش ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 5 اسباب بازی جدید/ معرفی برگزیدگان مهرواره «ستاره های بی نشان»

رونمایی از 5 اسباب بازی جدید/ معرفی برگزیدگان مهرواره «ستاره های بی نشان»