مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:352021-02-27بين الملل

حمایت امارات از بیانیه عربستان در واکنش به انتشار گزارش قتل خاشقجی


وزارت خارجه امارات از بیانیه وزارت خارجه عربستان در واکنش به انتشار گزارش قتل روزنامه نگار منتقد سعودی در استانبول اعلام حمایت کرد.

- وزارت خارجه امارات از بیانیه وزارت خارجه عربستان در واکنش به انتشار گزارش قتل روزنامه نگار منتقد سعودی در استانبول اعلام حمایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت خارجه امارات در بیانیه ای حمایت خود را از بیانیه وزارت خارجه عربستان در واکنش به انتشار گزارش قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی در استانبول اعلام کرد.

در بیانیه وزارت خارجه امارات آمده است که این کشور احکام صادره توسط دادگاه عربستان و پایبندی ریاض به اجرای شفاف قانون و مجازات تمامی عاملان این جنایت را تأیید می کند.

وزارت خارجه امارات در ادامه حمایت کامل خود را از عربستان در تلاش برای برقراری ثبات و امنیت در منطقه اعلام و تأکید کرد که تمامی تلاش ها برای سوء استفاده از این مساله و مداخله در امور داخلی عربستان را محکوم می کند.

وزارت امور خارجه عربستان امروز (شنبه) در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیا در مورد قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی به شدت این گزارش را رد کرد و آن را نتیجه استنباط نادرست دانست! این بیانیه پس از آن صادر شد که جمعه، دفتر مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده خلاصه ای از گزارش سیا را منتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت امارات از بیانیه عربستان در واکنش به انتشار گزارش قتل خاشقجی

حمایت امارات از بیانیه عربستان در واکنش به انتشار گزارش قتل خاشقجی