مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-27سياسي

استاندار گلستان: برای آبدار شدن خلیج گرگان چاره اندیشی شود


استاندار گلستان با اشاره به روند خشک شدن خلیج گرگان، گفت: هرچند معتقد به لایروبی هستیم اما اصراری به انجام آن نداریم و امیدواریم هر چه زودتر برای آبدار شدن خلیج گرگان و برطرف شدن مشکلات چاره اندیشی شود.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به روند خشک شدن خلیج گرگان، گفت: هرچند معتقد به لایروبی هستیم اما اصراری به انجام آن نداریم و امیدواریم هر چه زودتر برای آبدار شدن خلیج گرگان و برطرف شدن مشکلات چاره اندیشی شود.

هادی حق شناس امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهور اظهار کرد: در این منطقه قبل از انقلاب کمتر از 4 هزار هکتار زهکشی انجام شد و بعد از آن تا سال 92 دیگر زهکشی در این استان انجام نشد.

ظرف هفت سال گذشته حدود 80 هزار هکتار زهکشی در اراضی استان به بهره برداری رسید که تأثیر بسزایی در افزایش بهره وری محصولات زراعی داشت.

وی افزود: از سال 72 تا 92 حدود 330 هزار هکتار عملیات آبخیزداری و آبخوان داری در استان انجام گرفته بود اما ظرف هفت سال گذشته، 350 هزار هکتار و امسال نیز 100 هزار هکتار عملیات آبخیزداری و آبخوان داری انجام شد.

استاندار گلستان بیان کرد: امسال در ایام هفته دولت و دهه فجر مجموعاً حدود 10 هزار میلیارد تومان پروژه در گلستان افتتاح و کلنگ زنی شد که این میزان دو براب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان: برای آبدار شدن خلیج گرگان چاره اندیشی شود

استاندار گلستان: برای آبدار شدن خلیج گرگان چاره اندیشی شود