مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-27سياسي

تخصیص اعتبار مهمترین محور تقویت تعاونی روستایی گچساران


رییس اداره تعاون روستایی گچساران گفت: با توجه به اینکه اداره تعاون روستایی در ردیف بودجه قرار گرفته انتظار می رود از محل اعتبارات شهرستانی یک اعتباری به این اداره تخصیص داده شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، آیت الله محمدی مفرد در نشست بررسی مشکلات  تعاونی دامداران که با حضور فرماندار، مدیرکل تعاون روستایی استان برگزار شد با بیان اینکه  علیرضا اتابک فردی با پشتکار و دارای تعامل خوبی است، اظهار کرد:  امیدواریم با آمدن شما بتوانیم گامی بلند در توسعه و پیشبرد اهداف  سازمان تعاون روستایی برداریم.

 وی در ادامه افزود: در 2 شهرستان گچساران و باشت 31شرکت تعاونی روستایی  از جمله  9تعاونی کشاورزی، 6تعاونی تولیدی، پنج شرکت تعاون روستایی،  یک اتحادیه تعاون روستایی،  هشت شرکت تعاونی آبران، یک تعاونی زنان و 2 تعاونی منابع طبیعی و آبخیزداری در این شهرستان  است.

وی ادامه داد:  تعاونی زنبورداران، مرغداران، باغداران و تعاونی بانوان از عمده ترین این تعاونی ها هستند.

رییس اداره تعاون روستایی گچساران با بیان اینکه اعم فعالیت شرکت های تعاون روستایی توزیع خدمات در بین روستاییان است، گفت: شرکت ها براساس  شرح و وظایف قوانین ارایه شده یک تعاونی در روستاها تشکیل  سپس اقدام به ارائه خدمات می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار مهمترین محور تقویت تعاونی روستایی گچساران

تخصیص اعتبار مهمترین محور تقویت تعاونی روستایی گچساران