مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:202021-02-27اجتماعي

شیراز با گل آرایی ویژه به استقبال نوروز 1400 می رود


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز اعلام کرد که 10 فرش گل، هزار گلدان بزرگ برای نصب در پل ها و مسیرهای تاریخی مذهبی و 120 المان گل برای ایام نوروز 1400 در سطح این کلانشهر طراحی شده است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز اعلام کرد که 10 فرش گل، هزار گلدان بزرگ برای نصب در پل ها و مسیرهای تاریخی مذهبی و 120 المان گل برای ایام نوروز 1400 در سطح این کلانشهر طراحی شده است.

محمدرضا زندیه شنبه 9 اسفند در یک کنفرانس خبری گفت: علاوه بر فرش و المان گل، امسال برای زیباسازی مسیرها و میادین و بلوارهای مناطق یک، سه و هشت شیراز در ایام نوروز، حدود 300 تا 350 هزار گلدان شب بو، میمون و اطلسی پیش بینی شده است.

او همچنین گفت: با هماهنگی مناطق یازده گانه شهرداری شیراز، خرید گل و گیاه از آبانماه امسال با تخصیص 14 میلیارد تومان اعتبار آغاز شده و تاکنون حدود 400 هزار اصله درخت، درختچه و گیاهان پوششی در سطح شهر کاشته شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز همچنین با بیان اینکه تمام محورهای اصلی این کلانشهر مانند دروازه قرآن و بلوار دکتر حسابی و میادین مهم بهسازی و بازسازی شده است، گفت: تلاش کرده ایم در بهسازی و بازسازی این نقاط از درختان و درختچه هایی که مردم دوست دارند مانند؛ سرو، چنار و نار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز با گل آرایی ویژه به استقبال نوروز 1400 می رود

شیراز با گل آرایی ویژه به استقبال نوروز 1400 می رود