مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-27اقتصادي

در روزهای کرونایی برنامه نویسی را هرچه بیشتر دنبال کنید


دوره آموزشی جنگو نیز یکی از دوره های پرطرفدار وب سایت راکت محسوب می شود که در حال حاضر شما می توانید آن را به رایگان دریافت کنید.

به صورت عادی دوره ی آموزش جنگو به زبان فارسی در وب سایت راکت 99 هزار تومان نرخ دارد اما شما می توانید همین الان با تهیه عضویت ویژه به آن دسترسی رایگان داشته باشید.

مدت زمان کلی دوره، چیزی نزدیک به 12 ساعت است که واقعا عدد و رقم کمی نیست اما شاید بپرسید جنگو چیست و چرا باید از راکت یاد بگیریم؟ جنگو یک فریمورک پایتونی محسوب می شودکه برای ایجاد و توسعه وب سایت های مختلف می توان از آن استفاده کرد.

به همین دلیل شما باید قبل از یادگیری جنگو، در ابتدا به پایتون مسلط باشید و تنها پیش نیاز آموزش جنگو، یاد گرفتن زبان پایتون است که این زبان پرطرفدار برنامه نویسی نیز دوره اش در سایت راکت قرار دارد.

حسام موسوی، مدرس دوره آموزش جنگو تلاش می کند تا به شکل کامل و کاربردی فریمورک جنگو را با ارائه ی مثال های متعدد به شما آموزش دهد.

دوره آموزش جنگو (Django) موجود در وب سایت راکت در قالب 44 بخش تهیه شده که شما به صورت پیشفرض به چند بخش از این دوره دسترسی رایگان دارید.

وب سایت راکت تلاش کرده هر آنچه که باید از جنگو بدانید را از ساده ترین چیزهای ممکن تا پیچیده ترین چیزها مثل استفاده از قابلیت Rollback برای migrationها با حوصله آموزش ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روزهای کرونایی برنامه نویسی را هرچه بیشتر دنبال کنید

در روزهای کرونایی برنامه نویسی را هرچه بیشتر دنبال کنید