مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:552021-02-27سياسي

شهید سلیمانی نمونه واقعی تربیت در مکتب اسلام است


امام جمعه نهاوند با بیان اینکه شهید سلیمانی نمونه واقعی تربیت در مکتب اسلام است گفت: چنانچه تربیت اسلامی به معنای واقعی کلمه صورت پذیرد افراد و شخصیت های بزرگی پرورش می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا ظهر امروز در دیدار با مدیر و کارکنان آموزش و پرورش به مناسبت سالروز تشکیل نهاد امور تربیتی اظهار کرد: وجود شخصیت های بزرگی همانند امام راحل و آن در رابطه با تزکیه و تربیت مطالب بسیاری عنوان شده است.

وی با بیان اینکه باید تربیت را در راس همه برنامه ها عنوان کرد زیرا تنها راه سعادت انسان در دنیا و آخرت تربیت درست است تأکید کرد: تربیت دانش آموزان فقط وظیفه آموزش و پرورش نیست، در این حوزه ارکان بسیاری مانند خانواده، دوستان، عوامل اجتماعی و.

دخیل هستند که باید هر یک وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز با بیان اینکه تربیت امر مهمی است که در هیچ زمانی تعطیلی بردار نیست پذیر نیست گفت: نمی توان کودک امروز را با روش های دیروز برای فردا تربیت کرد؛ البته این به آن معنا نیست که روش های گذشته کاملا منسوخ هستند؛ فقط باید تشخیص دهیم امروزه کدام روش ها کاربرد بیشتری دارند تا بتوانیم آنها را به کار بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی نمونه واقعی تربیت در مکتب اسلام است

شهید سلیمانی نمونه واقعی تربیت در مکتب اسلام است