مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:502021-02-27بين الملل

انتقاد مقام اماراتی از گزارش آمریکا درمورد خاشقجی


ضاحی خلفان، معاون رییس پلیس دبی از گزارش سازمان اطلاعات آمریکا درمورد کشته شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار عربستانی و تاکید این گزارش بر موافقت شخصی محمد بن سلمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اسپوتنیک، ضاحی خلفان در توییت هایی نوشت: 52 سال را در نوشتن گزارش های مربوط به جرم سپری کردم و هیچ وقت چیزی که از این گزارش منتشر شده آمریکا بیشتر مایه ناامیدی باشد، نیافتم، از اولین کلمات در این گزارش اطمینان یافتم آنچه که در این گزارش آمده است، خودش این گزارش را باطل می کند.

وی تصریح کرد: اگر آنطور که بایدن ادعا می کند، آمریکا کشورها را به دلیل نقض حقوق بشر بازخواست کند، در آن زمان می بینیم که آمریکا کشوری است که بیشترین این نقض حقوق را مرتکب شده است.

ضاحی خلفان عنوان داشت: چه بسیار دانشمند عراقی که در عراق در هنگام اشغالگری آمریکا در این کشور کشته شد، بایدن حتی با یک کلمه هم از مرگ آنها سخن نگفت، حالا یعنی دلش به حال خاشقجی سوخته است؟! وی ادامه داد: عاملان جنایت های ابوغریب به دلیل کشته شدن خاشقجی، خود را به گریه می زنند، چقدر این مساله غریب و عجیب است.

خلفان عنوان داشت: اختلافات بایدن و کینه هایش نسبت به ترامپ و دامادش را می خواهند بر سر محمد بن سلمان از طریق نبش قبر پرونده خاشقجی خالی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مقام اماراتی از گزارش آمریکا درمورد خاشقجی

انتقاد مقام اماراتی از گزارش آمریکا درمورد خاشقجی