مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-27سياسي

فروش 8 میلیاردی شرکت های نانویی در سال جاری


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از فروش 8 هزار میلیارد تومانی شرکت های نانویی در سال جاری خبر داد و گفت: با برنامه های اجرا شده از سوی ستاد نانو علاوه بر ایجاد 270 شرکت نانویی رتبه جهانی کشور در انتشار مقالات چهارم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سورنا ستاری امروز در حاشیه مراسم رونمایی از 57 پروژه و طرح جدید حوزه فناوری نانو در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی با اشاره به اینکه این سازمان با توجه به فعالیت هایی که در آن صورت می گیرد، تبدیل به پارک فناوری شده است، افزود: در حال حاضر 140 شرکت دانش بنیان در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران فعال در حوزه های فناوری های پیشرفته و هوافضا هستند.

وی با اشاره به رخداد اتفاقات جدی در حوزه های فناوری های پیشرفته، اظهار کرد: در حوزه نانو تکنولوژی در کشور با فعالیت هایی که ستاد توسعه فناوری نانو انجام داده، اتفاقات بزرگی افتاده، به گونه ای که در حال حاضر از لحاظ تعداد مقالات نانوی منتشر شده، ایران رتبه چهارم دنیا را دارد.

ستاری با بیان اینکه اتفاق بزرگ نیز در حوزه توسعه بازار نانو رخ داده است، ادامه داد: 270 شرکت در حوزه نانو فعال هستند و پیش بینی می شود درآمد امسال آنها بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 8 میلیاردی شرکت های نانویی در سال جاری

فروش 8 میلیاردی شرکت های نانویی در سال جاری