مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-27اجتماعي

«موتوریار» ادامه دارد / روزانه 366 موتورسوار همکار پلیس می شوند


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح دستاوردها و نتایج طرح موتوریار از تدوام اجرای آن خبر داد.

- موتوریار ادامه دارد / روزانه 366 موتورسوار همکار پلیس می شوند معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح دستاوردها و نتایج طرح موتوریار از تدوام اجرای آن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل زمستان امسال بود که رییس پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز اجرای طرح موتوریار برای برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف خبرداد، طرحی که بر اساس آن مجازاتی جایگزین برای موتورسیکلت سواران به مرحله اجرا درآمد تا علاوه بر اینکه تنش های احتمالی حین توقیف و اعمال قانون را کاهش دهد آمار توقیف و انتقال این وسایل نقلیه به پارکینگ ها را نیز کمتر کند.

با اجرای این طرح تخلفات موتورسیکلت سواران نظیر تردد در خطوط ویژه، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تردد از محل ممنوعه، انجام حرکات نمایشی و .

زیر ذره بین ماموران پلیس راهور قرار گرفت، اما این بار به جای توقیف و انتقال موتورسیکلت به پارکینگ، راکبان متخلف موتورسیکلت طور دیگری جریمه شده و میان انتقال وسیله شان به پارکینگ یا همکاری چند ساعته در تامین نظم ترافیک یکی را انتخاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«موتوریار» ادامه دارد / روزانه 366 موتورسوار همکار پلیس می شوند

«موتوریار» ادامه دارد / روزانه 366 موتورسوار همکار پلیس می شوند