مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:302021-02-27سياسي

حضرتی: بیش از 100 پرستار در مبارزه با کرونا شهید شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت، در مراسم یادواره شهدا و ایثارگران حوزه پرستاری ضمن تسلیت وفات حضرت زینب (س)، - معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به بیش از 100 پرستار شهید مدافع سلامت طی یکسال گذشته در کشور، گفت: پرونده این پرستاران در کمیته مربوطه در حال بررسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت، در مراسم یادواره شهدا و ایثارگران حوزه پرستاری ضمن تسلیت وفات حضرت زینب (س)، گفت: سر تعظیم بر بزرگی روح و عظمت شهیدان و خانواده صبور آنان فرود می آورم و با خشوع دست آن ها را می بوسیم و تا ابد یاد و خاطره آن ها را در دل ها زنده نگه می داریم.

وی گفت: برگ برگ تاریخ پر افتخار تاریخ پرستاری ایران بیانگر نقش آفرینی مردان و زنان پرستاری است که در بحران های مختلف پرچم این جامعه سلامت را برافراشتند این نقش آفرینی ها از روز های سخت مبارزه با طاغوت تا پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت (ع)، حوادث و کرونا در کنار مردم ماندند و در سنگر خود مبارزه کردند تا شهید شدند.

تعدادی از این عزیزان نیز به درجه جانبازی رسیدند.

وی افزود: یاد این جمله از شهید آوینی افتادم که می گویند: اگر شهید نباشد خورشید طلوع نمی کند، زمستان سپری نمی شود، اگر شهید نباشد چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرتی: بیش از 100 پرستار در مبارزه با کرونا شهید شدند

حضرتی: بیش از 100 پرستار در مبارزه با کرونا شهید شدند