مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:152021-02-27فرهنگي

همنوازی سازهای کوبه ای به یاد شجریان + فیلم


سومین قطعه از پروژه موسیقایی «همساز» با همنوازی نوازندگان سازهای کوبه ای گروه موسیقی شهناز و به یاد محمدرضا شجریان منتشر شد.

- سومین قطعه از پروژه موسیقایی همساز با همنوازی نوازندگان سازهای کوبه ای گروه موسیقی شهناز و به یاد محمدرضا شجریان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گام سوم از اجرای پروژه همساز با همنوازی تنبک و دف و با نوازندگی حمید قنبری و حسین رضایی نیا تنظیم و منتشر شد.

پروژه موسیقایی همساز ایده ای برای جایگزینی رفاقت ها به جای رقابت ها و همچنین توسعه همدلی و هم اندیشی و صمیمیت در مسیر همنوازی های موسیقایی است که توسط حمید قنبری، کارشناس و پژوهشگر موسیقی پیشنهاد و اجرا شد.

تاکنون دو قطعه از این پروژه با حضور و نوازندگی حمید قنبری با پژمان حدادی و وحید اسداللهی با سازهای تنبک و ناقاره در قالب کلیپ های کوتاه تصویری در فضای مجازی منتشر شده است.

گروه موسیقی شهناز متشکل از نوازندگان جوان، در سال 1387 توسط استاد محمدرضا شجریان بنیان نهاده شد و سرپرستی نوازندگان گروه را مجید درخشانی به عهده داشت.

حمید قنبری و حسین رضایی نیا به عنوان نوازندگان تنبک، دف و دایره با گروه شهناز همراه بوده اند.

این گروه در حدود 7 سال، کنسرت های متعددی را در سراسر جهان اجرا کردند و در حقیقت آخرین اجراهای رسمی استاد شجریان با نام های رندان مست و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همنوازی سازهای کوبه ای به یاد شجریان + فیلم

همنوازی سازهای کوبه ای به یاد شجریان + فیلم