مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:502021-02-27سياسي

شایعه «کمک 3 هزار میلیاردی به صداوسیما از جیب مردم» از کجا آمد؟


رییس کمیته فرهنگی و جمعیت کمیسیون تلفیق بودجه 1400 بیان کرد که معلوم نیست این سه هزار میلیاردی که گفته می شود از جیب مردم یک جا به رسانه ملی می رود، - از کجا آمده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، همه جنجال ها با این توییت محمدجواد آذری جهرمی، معروف به وزیر جوان کابینه دوازدهم شروع شد که سه شنبه پیش به نمایندگان مجلس گفت با مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش به گفته او مالیات اپراتورها و اختصاص آن به برخی دستگاه ها از جمله صداوسیما مخالفت کنند، چرا که باعث افزایش چشمگیر قیمت بسته های اپراتورها خواهد شد.

همین کلیدواژه ها کافی بود تا رسانه ملی هدف هجوم گسترده رسانه ای از فضای مجازی گرفته تا مطبوعات و حتی رسانه های معاند، قرار بگیرد.

در این هجمه ها حرف وزیر ارتباطات این گونه تعبیر شد که نمایندگان خواسته اند اینترنت را گران کنند و درآمد حاصل از این گران شدن اینترنت به جیب صداوسیما واریز شود.

سیداحسان قاضی زاده هاشمی، رییس کمیته فرهنگی و جمعیت کمیسیون تلفیق بودجه 1400 در مجلس شورای اسلامی درباره چرایی این لشکرکشی رسانه ای علیه رسانه ملی با هفته نامه صداوسیما گفت وگو کرده و در این باره توضیح داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه «کمک 3 هزار میلیاردی به صداوسیما از جیب مردم» از کجا آمد؟

شایعه «کمک 3 هزار میلیاردی به صداوسیما از جیب مردم» از کجا آمد؟