مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-27فرهنگي

مشارکت 51 کتابفروشی کردستان در طرح زمستانه کتاب 99


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اجرای طرح زمستانه کتاب 99 از 9 لغایت 16 اسفندماه همزمان با سرار کشور خبر داد و گفت: 51 کتابفروشی در طرح زمستانه کتاب کردستان شرکت کرده اند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اجرای طرح زمستانه کتاب 99 از 9 لغایت 16 اسفندماه همزمان با سرار کشور خبر داد و گفت: 51 کتابفروشی در طرح زمستانه کتاب کردستان شرکت کرده اند.

عبیدالله رستمی با بیان اینکه 51 کتابفروشی در طرح زمستانه کتاب کردستان شرکت کرده اند، اظهار کرد: در راستای حمایت از کتابفروشی های سطح استان و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بصورت فصلی طرح های بهاره، تابستانه, پاییزه و زمستانه کتاب همزمان با سراسر کشور در این استان هم برگزار می شود.

وی اضافه کرد: طرح زمستانه کتاب از 9 لغایت 16 اسفند سال جاری همزمان با سراسر کشور به مدت 7 روز به اجرا در می آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اعلام اینکه سقف خرید کتاب در طرح پاییزه کتاب امسال با تا 200هزار تومان افزایش یافته است، گفت: علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند ضمن مراجعه به سایت https://tarh.

ketab.

ir/OstanBookShop.

aspx?Bid=15 و اطلاع از اسامی و آدرس 51 کتابفروشی های کردستان عضو و شرکت کننده در این طرح، از یارانه 25 درصدی با ارائه کارت ملی و شماره همراه بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 51 کتابفروشی کردستان در طرح زمستانه کتاب 99

مشارکت 51 کتابفروشی کردستان در طرح زمستانه کتاب 99