مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:402021-02-27فرهنگي

محیط «تئاتر شهر» باید از مزاحمت ها پاک شود/ نیاز به مدیریتی جدی


اکبر زنجانپور معتقد است باید محیط پیرامون مجموعه «تئاتر شهر» از رفتارهای مزاحم پاک شود تا محیطی امن و آرام برای هنرمندان، مخاطبان تئاتر و مردم باشد.

- اکبر زنجانپور معتقد است باید محیط پیرامون مجموعه تئاتر شهر از رفتارهای مزاحم پاک شود تا محیطی امن و آرام برای هنرمندان، مخاطبان تئاتر و مردم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محال است وقتی از پیرامون مجموعه تئاتر شهر عبور می کنید تا به این بنای تئاتری مراجعه کنید، نگران رفتارهای برخی خلافکاران و افراد غیر فرهنگی که در پیرامون دیوارهای قلب تپنده تئاتر ایران نشسته اند، نباشید.

این نگرانی وقتی که هوا رو به تاریکی می رود و قصد خروج از مجموعه را دارید دوچندان می شود.

محیط پیرامون تئاتر شهر نه تنها حال و هوای تئاتری، هنر و فرهنگی ندارد بلکه تبدیل به محلی برای فروش مواد مخدر، سرقت گوشی و کیف رهگذران، فحاشی و اذیت و آزار کلامی و حتی نزاع های خونین بین خلافکاران شده است.

برخی مواقع نزاع های بین خلافکارانی که فضای اطراف مجموعه تئاتر شهر را به جولانگاهی برای خود تبدیل کرده اند آنقدر شدید است که به ریختن خون یکدیگر در فضای اطراف این بنای فرهنگی می انجامد.

رد خون ناشی از چاقوکشی در جوار دیوارهای اصلی تئاتر شهر! اکبر زنجانپور را همه می شناسند؛ از هنرمندان و مخاطبان تئاتر، سینما و تلویزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط «تئاتر شهر» باید از مزاحمت ها پاک شود/ نیاز به مدیریتی جدی

محیط «تئاتر شهر» باید از مزاحمت ها پاک شود/ نیاز به مدیریتی جدی