مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:552021-02-27بين الملل

ورود سازمان ملل به پرونده تاجر انگلیسی زندانی در هند


سازمان ملل خواستار آزادی تاجر انگلیسی شد که دو سال است بدون محاکمه در زندان هند به سر می برد، این تاجر در قبال تحویل شاهزاده لطیفه، دختر حاکم دبی، - سازمان ملل خواستار آزادی تاجر انگلیسی شد که دو سال است بدون محاکمه در زندان هند به سر می برد، این تاجر در قبال تحویل شاهزاده لطیفه، دختر حاکم دبی، به امارات به دولت هند تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه تلگراف، کریستین میشل ، تاجر، انگلیسی در مقابل تحویل شاهزاده لطیفه که با دخالت گارد سلطنتی هند در سواحل این کشور دستگیر شد از امارات به هند مسترد شد.

میشل، یک مشاور هوانوردی از آن زمان تاکنون در یکی از بدنام ترین زندان های هند به سر می برد و مدعی است پس از امتناع از امضای اعتراف جعلی مبنی بر دادن رشوه به مقامات هند برای دستیابی به معامله هلیکوپتر، شکنجه شده است.

روزنامه تلگراف نوشته است: یک کارگروه سازمان ملل اعلام کرده که آقای میشل به شکل خودسرانه و در نقض حقوق انسانی زندانی شده و باید فوراً آزاد شده و بابت دوره ای که در زندان گذرانده، خسارت دریافت کند.

این گروه سازمان ملل گفت: نقض حق دادرسی عادلانه و روند مربوط به آن، از چنان اهمیتی برخوردار هستند که محرومیت آقای میشل از آزادی، رفتاری خودسرانه تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان ملل به پرونده تاجر انگلیسی زندانی در هند

ورود سازمان ملل به پرونده تاجر انگلیسی زندانی در هند