مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-27اقتصادي

راز نوسان نرخ گوشت و مرغ


زمانی که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و خریدهای مردمی نسبت به ماه های گذشته بیشتر می شود، این سؤال وجود دارد که آیا دولت می تواند به خوبی و به موقع کالاهای مورد نیاز را تأمین کند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صبح نو نوشت: زمانی که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و خریدهای مردمی نسبت به ماه های گذشته بیشتر می شود، این سوال وجود دارد که آیا دولت می تواند به خوبی و به موقع کالاهای مورد نیاز را تأمین کند؟ حال در مقطع فعلی که اخبار متعددی از کمبود برخی کالاها همچون روغن در بازار شنیده می شود نگرانی های مردم دو چندان شده است، حتی این امر سبب شده که برخی ها به سمت احتکار خانگی بروند.

فعالان بازار می گویند کالا در بازار وجوددارد و تنها مشکل، نوسان قیمت هاست.

اما گزارش های مردمی حاکی از آن است که در برخی استان ها پیدا کردن اقلامی همچون روغن، مرغ با قیمت دولتی و… بسیار سخت شده است و حتی برای خرید همین کالاها مجبورند در صف های طولانی بایستند.

گرانی تخم مرغ هم این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده و برای خودش حاشیه ساز شده است، چندی پیش عامل اصلی گرانی تخم مرغ در بازار از سوی مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغ تخم گذار کشور افزایش تقاضای صادرات عنوان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز نوسان نرخ گوشت و مرغ

راز نوسان نرخ گوشت و مرغ