مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-27اقتصادي

مشارکت 56 میلیارد تومانی موکب های اربعینی در طرح قاسم سلیمانی


معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات با اشاره به اجرای طرح قاسم سلیمانی با مشارکت 236 موکب اربعینی گفت: برای اجرای این طرح، 56 میلیارد و 124 میلیون و 340 هزار تومان برای آبادانی روستاها و کمک به نیازمندان در ایام کرونا هزینه شد.

- یوسف افضلی، معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری طرحی مشارکت داشته باشند، اما 236 موکب در ایام اربعین پای کار آمدند و برای طرح قاسم سلیمانی در سطح کشور همکاری کردند و این طرح با مشارکت بیش از 182 شهرستان و روستا با ارائه خدماتی همچون احداث و بازسازی، جهیزیه و خدمات، بسته معیشتی و توزیع غذا و آبرسانی و ساخت منبع ذخیره آب اجرایی شد.

اجرای طرح قاسم سلیمانی با مشارکت موکب های اربعینی/ 56 میلیارد تومان کمک های مردمی جمع آوری شد وی با بیان اینکه در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم، ستاد بازسازی عتبات با اجرای طرح قاسم سلیمانی به کمک به نیازمندان در ایام کرونا اهتمام ورزید، افزود: برای اجرای این طرح 56 میلیارد و 124 میلیون و 340 هزار تومان جمع آوری شد که البته برخی از اقدامات همچون ساخت و بازسازی منازل همچنان ادامه دارد.

در بخش احداث و بازسازی 10 طرح اصلی پیش بینی شد، افزود: ساخت 10 مدرسه 2 تا 6 کلاسه، احداث بیش از 33 خانه و 244 سرویس بهداشتی، ساخت مسجد، نمازخانه و درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 56 میلیارد تومانی موکب های اربعینی در طرح قاسم سلیمانی

مشارکت 56 میلیارد تومانی موکب های اربعینی در طرح قاسم سلیمانی