مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:402021-02-27اقتصادي

این پشم روغنی می شود


مدیر کل امور عشایر خراسان جنوبی گفت: گرفتن لانولین یا روغن پشم گوسفند، یکی از طرح هایی است که می توان با دادن تسهیلات مناسب و حذف دلالان زمینه تسریع  شدن آن را فراهم کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کل امور عشایر خراسان جنوبی گفت: گرفتن لانولین یا روغن پشم گوسفند، یکی از طرح هایی است که می توان با دادن تسهیلات مناسب و حذف دلالان زمینه تسریع  شدن آن را فراهم کرد.

مهدی عصمتی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی جلسه ای در استانداری، طرح روغن گیری از پشم گوسفند مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه آمادگی این را داریم با بررسی دقیق و کارشناسانه، گرفتن لانولین یا روغن پشم را در استان اجرایی کنیم، تصریح کرد: گرفتن لانولین یا روغن پشم، یکی از طرح هایی است که می توان با دادن تسهیلات مناسب و حذف دلالان زمینه تسریع شدن آن را فراهم کرد.

عصمتی پور با اشاره به اینکه روغن لانولین برای گوسفندان و حیوانات یک محافظ در برابر آب و هوا و محیط زیست است، ادامه داد: حلاجی، کاردینگ، ریسندگی، بافندگی و رنگ رزی دیگر خدماتی هستند که می تواند به اقتصاد عشایر کمک کند، اما پیش از آن باید در زمینه فروش محصولات عشایری اقدامی صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین آمادگی داریم برای 200 نفر از بانوان، هرکدام 10 میلیون تومان تسهیلات با سود 2 درصد، برای خرید دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این پشم روغنی می شود

این پشم روغنی می شود