مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:002021-02-27سياسي

رسم 10 ساله نوروز جهادی ها/ ساخت 5 مدرسه و 30 خانه برای کپرنشینان


مسئول گروه جهادی هیأت نورالرضا تهران گفت: این گروه امسال هم همچون 10 سال گذشته در ایام تعطیلات نوروز در جنوب کرمان اردوی جهادی برپا می کند تا خانه و مدرسه برای کپرنشینان این مناطق احداث کند.

- محمود مدینه نگاه، مسئول گروه جهادی هیأت نورالرضا تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این گروه جهادی سال هاست که برنامه خدمت رسانی و محرومیت زدایی خود را در جنوب استان کرمان برپا کرده است و با ساخت منزل و مدرسه در حال تغییر فضای کپرنشینی در این مناطق است.

اعضای گروه جهادی نورالرضا 10 سال است که ایام نوروز در جنوب کرمان، خدمت رسانی می کنند وی با اشاره به اینکه 10 سال است که ایام تعطیلات نوروز، اردوی جهادی در این منطقه برگزار می کنیم، تصریح کرد: تاکنون 25 منزل مسکونی و 4 مدرسه در روستاهای این منطقه ساختیم و بنا داریم تا 5 سال آینده تمام مدارس کپری را در این منطقه جمع آوری کنیم.

مدینه نگاه با اشاره به اینکه پنجمین مدرسه را در روستای محمدآباد بخش اسماعیلی جیرفت در حال احداث هستیم، تصریح کرد: تاکنون به کمک خیرین 180 میلیون تومان برای ساخت این مدرسه هزینه کردیم که دیوار بندی آن به پایان رسیده است و در مرحله جدید اردوی جهادی سقف و امور داخلی را تکمیل خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسم 10 ساله نوروز جهادی ها/ ساخت 5 مدرسه و 30 خانه برای کپرنشینان

رسم 10 ساله نوروز جهادی ها/ ساخت 5 مدرسه و 30 خانه برای کپرنشینان