مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:002021-02-27سياسي

فعالیت پرستاران باردار و بیمار در بخش های کرونا ممنوع شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شمس الدین شمسی، رییس شورای عالی نظام پرستاری، در مراسم یادواره شهدا و ایثارگران حوزه پرستاری ضمن تسلیت وفات حضرت زینب (س)، - رییس شورای عالی نظام پرستاری گفت: پرستاران باردار و پرستاران دارای بیماری خاص از کار کردن در بخش های کووید19 معاف شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شمس الدین شمسی، رییس شورای عالی نظام پرستاری، در مراسم یادواره شهدا و ایثارگران حوزه پرستاری ضمن تسلیت وفات حضرت زینب (س)، گفت: این مراسم به دلیل بزرگداشت مقام شهدای مدافع سلامت برگزار شده است.

پرونده این شهدای گرانقدر در دست بررسی است و تعدادی بررسی شده است، اما متاسفانه تعدادی پرونده هنوز تعیین تکلیف نشدند و یا نتیجه ای که باید عاید شود حاصل نشده است.

وی افزود: از مسؤولین این امر تقاضا داریم برای کسانی که بدون منت و چشمداشت به میدان مبارزه با ویروس منحوس آمدند اقدامات لازم را انجام دهند.

تقدیر صرفا زبانی و شفاهی نیست، ما انتظار داریم مسئولین این موضوع را تسریع کنند تا شرمنده خانواده این شهدا نشویم؛ بنابراین اولین درخواست ما سرعت بخشیدن به بررسی پرونده شهدای مدافع سلامت است.

رییس شورای عالی نظام پرستاری، تاکید کرد: در چندماه گذشته پرستاران بارداری را از دست دادیم که شرایطی جانسوز و جانگداز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پرستاران باردار و بیمار در بخش های کرونا ممنوع شود

فعالیت پرستاران باردار و بیمار در بخش های کرونا ممنوع شود