مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-27سياسي

دبیر فراکسیون گردشگری مجلس : استراتژی گردشگری ایمن در ایام کرونا تدوین شود


دبیر فراکسیون گردشگری مجلس با بیان این که صنعت گردشگری در ایام کرونا خسارت های بسیاری متحمل شده است، گفت: تعطیلی کارها و زندگی تنها راه مقابله شیوع کرونا نیست و تدوین استراتژی و نظام گردشگری ایمن در ایام کرونا باید در دستور کار مسئولان اجرایی و مرتبط قرار گیرد.

- محمدصالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به ضرورت تدوین برنامه های منسجم به منظور جلوگیری از شیوع مختلف به ویژه حوزه گردشگری، اظهار کرد: متأسفانه از ابتدای شیوع این ویروس منحوس بحث گردشگری شهر میراث جهانی یزد با چالش های مختلف روبرو شده که باید بجای تعطیلی برای مدیریت این مهم برنامه ریزی جدی انجام شود.

وی با بیان این که زندگی باید جریان داشته باشد و پیشگیری از شیوع کرونا باید در اولویت اجرایی قرار گیرد، افزود: کرونا بیش از یک سال است که میهمان ناخوانده مردم دنیا شده و ما باید برای سازگاری با این ویروس نظام گردشگری متناسب با کرونا را تدوین و اجرایی کنیم.

 دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی در ادامه  با بیان این که صنعت گردشگری ایران از جمله صنایع نوپا و حائز اهمیت است، گفت: با توجه به اینکه شیوع کرونا ممکن است ادامه پیدا کند از یک سو نباید باعث نگرانی مردم شده و موجب شود زنجیر انتقال شیوع توسعه پیدا کند و از سوی دیگر باید به گونه ای رفتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر فراکسیون گردشگری مجلس : استراتژی گردشگری ایمن در ایام کرونا تدوین شود

دبیر فراکسیون گردشگری مجلس : استراتژی گردشگری ایمن در ایام کرونا تدوین شود