مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 07:302021-02-27سياسي

انتقاد محمود صادقی از عملکرد قالیباف در مجلس


محمود صادقی نماینده تهران در مجلس دهم خاطرنشان کرد: قالیباف در غالب حضوری که در نهادهای بالا دستی شورای عالی امنیت ملی دارد قاعدتا نه به عنوان شخص بلکه به عنوان نماینده قوه مقننه شرکت می کند و از آن حوزه و اختیار خودش، - برای هماهنگی مجلس با سایر ارکان حاکمیت به درستی استفاده نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از برنا، نماینده سابق مجلس گفت: قالیباف در غالب حضوری که در نهادهای بالا دستی شورای عالی امنیت ملی دارد قاعدتا نه به عنوان شخص بلکه به عنوان نماینده قوه مقننه شرکت می کند و از آن حوزه و اختیار خودش، برای هماهنگی مجلس با سایر ارکان حاکمیت به درستی استفاده نمی کند.

محمود صادقی ، نماینده سابق مجلس، در خصوص واکنش نمایندگان در رابطه با توقف اجرای پروتکل های الحاقی اظهار کرد: بعد از واکنش هیجان زده و شتاب زده مجلس تحت مدیریت قالیباف، موضوع با بیانات مقام معظم رهبری خوب مدیریت و غائله حداقل به صورت موقت تمام شد.

او افزود: بیانات رهبری نشان داد که این تصمیم با هماهنگی کامل نظام انجام شده است مثل خود برجام و مجلسی ها یا در جریان نبودند و یا اینکه در جریان بودند و هرکسی تحلیلی داشته و برای ایجاد اختلال در مدیریت روابط خارجی، چنین واکنش هایی را نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد محمود صادقی از عملکرد قالیباف در مجلس

انتقاد محمود صادقی از عملکرد قالیباف در مجلس