مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 07:302021-02-27ورزشي

کرمانشاه میزبان 2 مسابقه مهم هوایی می شود


رییس انجمن ورزش های هوایی استان کرمانشاه از موافقت انجمن ورزش های هوایی کشور با برگزاری مسابقات پاراگلایدر هدف زنی(فرود دقت) و مسافت آزاد(چریکی) به میزبانی سایت های پروازی کرمانشاه در سال 1400 خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن ورزش های هوایی استان کرمانشاه از موافقت انجمن ورزش های هوایی کشور با برگزاری مسابقات پاراگلایدر هدف زنی(فرود دقت) و مسافت آزاد(چریکی) به میزبانی سایت های پروازی کرمانشاه در سال 1400 خبر داد.

محمدرضا نقدی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به وجود سه سایت پروازی مهم در کرمانشاه، اظهارکرد: هرچند درحال حاضر تعداد سایت های پروازی بیشتری در استان داریم، اما تنها سایت های ویس قرنی، کرندغرب و بازی دراز استانداردهای لازم را برای برگزاری مسابقات مهم پاراگلایدر دارند.

وی تصریح کرد: داشتن مسیر دسترسی مناسب و امکان انجام عملیات امداد و نجات در صورت بروز حادثه از مهمترین شاخص هایی است که هر سایت پروازی باید داشته باشد که در سه سایت مهم کرمانشاه این شرایط وجود دارد.

رییس انجمن ورزش های هوایی کرمانشاه اضافه کرد: البته طی سالهای گذشته سایت پروازی ویس قرنی به واسطه مسابقات مهمی که در آن برگزار شده به پرترافیک ترین سایت پروازی ایران و حتی آسیا تبدیل شده، اما سایت های مهم دیگر استان همچون کرندغرب و بازی دراز باوجود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه میزبان 2 مسابقه مهم هوایی می شود

کرمانشاه میزبان 2 مسابقه مهم هوایی می شود