مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-27فرهنگي

گزیده شعر سیدعلی میرافضلی منتشر شد


گزیده ی شعرهای سیدعلی میرافضلی در قالب طرح «گزیده شعر ما» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و روانه ی بازار کتاب شد.

- گزیده ی شعرهای سیدعلی میرافضلی در قالب طرح گزیده شعر ما از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و روانه ی بازار کتاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این کتاب شامل یک مقدمه و نزدیک به 140 قطعه شعر در قالب های مختلف که 90 قطعه آن شعرهای کوتاه سیدعلی میرافضلی است.

در بخشی از مقدمه کتاب گزیده شعر سیدعلی میرافضلی آمده است: دنیای امروز ما تحولات نوبه نو، نیازها و اقتضائاتِ کار برای طبقات سنیِ مختلف را هم دستخوش تغییراتی عمده کرده است.

این تغییر و تحول ها به عنوان مثال تا بدان جا پیش رفته که سازمان بهداشت جهانی امروزه نمی تواند تعریف واحدی از طیفِ سنی نوجوانی به دست دهد.

صد البته تفاوت های آب وهوایی، جغرافیایی و نیز تحولات سیاسی و اجتماعی جوامع مختلف در این تفاوت ها، عواملی تعیین کننده اند.

مجموعه کتاب های شعر ما بیش و پیش از آن که حاصل طراحی و برنامه ریزی دست اندرکاران تولید کتاب های ویژه نوجوانان باشد، حاصل رفتار نوجوان اهل شعر و کتاب جوان امروز ایرانی است با شعر.

اولین قطعه شعر این کتاب با عنوان نیایش ، سروده شده که در آن آمده است: صبح آمده ست و پنجره ها حرف می زنند / گنجشک ها و زنجره ها حرف می زنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزیده شعر سیدعلی میرافضلی منتشر شد

گزیده شعر سیدعلی میرافضلی منتشر شد