مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:502021-02-27اقتصادي

گلایه یک فعال صنعت سنگ از خواب 3.5 سال پروژه کارخانه سنگ چابهار + پاسخ منطقه آزاد


یک فعال صنعت سنگ در سال 1396 تصمیم گرفت با احداث یک کارخانه سنگ بری در منطقه آزاد چابهار با هدف توسعه صادرات باکیفیت و برندسازی کیفیت محصول ایرانی، - گلایه یک فعال صنعت سنگ از خواب 3.

5 سال پروژه کارخانه سنگ چابهار + پاسخ منطقه آزاد یک فعال صنعت سنگ در سال 1396 تصمیم گرفت با احداث یک کارخانه سنگ بری در منطقه آزاد چابهار با هدف توسعه صادرات باکیفیت و برندسازی کیفیت محصول ایرانی، نام ایران را در میان پنج تولیدکننده برتر صنعت سنگ قرار دهد اما پس از گذشت بیش از سه سال و نیم از زمان واگذاری زمین و به نتیجه نرسیدن این طرح، اعلام کرده که به صورت لفظی شنیده ایم منطقه آزاد چابهار قرارداد را فسخ کرده است؛ این در حالی است که تاکنون بیش از 31 میلیارد تومان هم سرمایه گذاری ما از دست رفته است.

مسئولان این منطقه تجاری تکیه بالا بر طرف خارجی و انصراف و برعهدی آن از پروژه را عامل اصلی زمین گیر شدن این طرح عنوان می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سپنتا دانشمند در نشستی با خبرنگاران، در ابتدا ضمن تاکید بر اینکه مخالف جدی خام فروشی هستیم اما باتوجه به توان واردات بهترین مواد اولیه و صادرات محصول نهایی باکیفیت و قابل رقابت با بازار ایتالیا که از جمله قدرت ها در صنعت سنگ است، می توان صنعت سنگ ایران را در به جایگاه واقعی خود برسانیم، با تشریح وضعیت سنگ در ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه یک فعال صنعت سنگ از خواب 3.5 سال پروژه کارخانه سنگ چابهار + پاسخ منطقه آزاد

گلایه یک فعال صنعت سنگ از خواب 3.5 سال پروژه کارخانه سنگ چابهار + پاسخ منطقه آزاد