مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:302021-02-27اجتماعي

کمبود 35 مربی تربیتی، مشاور و مراقب سلامت در مدارس مهریز


معاون پرورشی و فرهنگی مدیریت آموزش و پرورش مهریز با اشاره به کمبود مربی تربیتی، مشاور و مراقب سلامت در مدارس این شهرستان، بر لزوم همراهی خیرین در کنار مسئولان با مجموعه آموزش و پرورش در این باره تاکید کرد.

- ایسنا/یزد معاون پرورشی و فرهنگی مدیریت آموزش و پرورش مهریز با اشاره به کمبود مربی تربیتی، مشاور و مراقب سلامت در مدارس این شهرستان، بر لزوم همراهی خیرین در کنار مسئولان با مجموعه آموزش و پرورش در این باره تاکید کرد.

هدایت دهقانی زاده به مناسبت هفته تربیت اسلامی(هشتم تا چهاردهم اسفند) روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدارس دخترانه و پسرانه مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان در حوزه شهری و روستایی به 35 مربی تربیتی، مشاور و مراقب سلامت نیاز دارند که برای حل این مشکل، مکاتبه و پیگیری های لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به این که هم اکنون در مجموع 79 مربی، مشاور و مراقب سلامت با مدارس شهرستان همکاری دارند، ادامه داد: برای انجام امور فرهنگی و پرورشی و نظارت بر مسایل بهداشتی دانش آموزان، نیاز به تامین نیروی انسانی کافی است که امیدواریم هرچه سریعتر این موضوع محقق شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال به مناسبت هفته تربیت اسلامی، برنامه های مختلفی با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی پیش بینی شد که اهم آنها ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 35 مربی تربیتی، مشاور و مراقب سلامت در مدارس مهریز

کمبود 35 مربی تربیتی، مشاور و مراقب سلامت در مدارس مهریز