مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:152021-02-27بين الملل

آمریکا سطح تهدید علیه نظامیانش در عراق را از بیم انتقام افزایش داد


مقامات آمریکایی سطح تهدید علیه نظامیان ائتلاف تحت هدایت این کشور در عراق را از بیم پاسخ قریب الوقوع به تجاوز بامداد جمعه آمریکا به خاک سوریه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رهبری کارگروه مشترک ترکیبی-عملیات حل ذاتی (نیروهای ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش تحت رهبری آمریکا) سطح تهدید علیه نظامیان در عراق را در روز جمعه در پی نگرانی ها از پاسخ قریب الوقوع به حملات هوایی آمریکا در خاک ، شبکه فاکس نیوز به نقل از دو منبع آشنا با تغییرات گزارش داد مقامات همچنین پیمانکاران آمریکایی در پایگاه هوایی بلد را در سطح هشدار بالا قرار دادند و از همه افراد این پایگاه خواستند در خارج از ساختمان ها از تجهیزات حفاظتی استفاده کنند.

  بنابر اعلام فاکس نیوز، گرچه طبق گزارش ها تغییرات اخیر ممکن است برای چند روز ادامه داشته باشد، منابع اظهار داشتند این حرکت با توجه به وقایع اخیر یک احتیاط معمول است.

وزارت دفاع آمریکا بامداد جمعه اعلام کرد ارتش این کشور به دستور جو بایدن مواضع متعلق به گروه های مقاومت را در شرق سوریه بمباران کرده است.

  بنابر گزارش ها، در حمله بامداد جمعه جنگنده های آمریکایی در مرز سوریه و عراق تعدادی از نیروهای الحشد الشعبی شهید و مجروح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا سطح تهدید علیه نظامیانش در عراق را از بیم انتقام افزایش داد

آمریکا سطح تهدید علیه نظامیانش در عراق را از بیم انتقام افزایش داد