مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:152021-02-27ورزشي

درد و دل قهرمان آسیایی کشتی آلیش/نبود حمایت هم نتوانست مانع اراده من شود


قهرمان آسیایی مسابقات کشتی آلیش بانوان با بیان این که مسئولان باید بیشتر به ورزش بانوان اهمیت داده و زیرساخت های مرتبط با آن را تقویت کنند، - یگانه غریب گشته در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به این که متأسفانه دیدگاه های غلطی در خصوص توانایی بانوان در ورزش های سنگین همچون کشتی وجود داشته است، اظهار کرد: طی دو سال اخیر تاکنون بانوان یزدی با همت و استقبال از این رشته، ثابت کردند که پتانسیل قهرمانی را دارند.

وی افزود: اگر دیدگاه ها نسبت به این ورزش تغییر کند و از این ورزش حمایت شود، قطعا نوجوانان و جوانان علاقه مندان زیادی با ورورد به این ورزش استعدادهای خود را پرورش و شکوفا می کنند.

قهرمان مسابقات آسیای کشتی آلیش در خصوص علاقه خود به رشته های رزمی، گفت: از هفت سالگی به ورزش جودو پرداخته و بعد از آن در کشتی آلیش فعالیتم را شروع کردم، اما علاقه بیشتر به ورزش رزمی جودو مانع می شد که کشتی را بهتر بیاموزم که خوشبختانه امروز این مهم محقق شده است.

غریب گشته تصریح کرد: هفت سال است که کشتی آلیش را به صورت تخصصی کار کرده و توانسته ام رتبه های برتری را در سطح های مختلف کسب کنم.

وی با بیان این که در روزهای اخیر با تلاش و کوشش چندماه توانسته ام  مقام قهرمانی مسابقات آسیایی کشتی آلیش را در وزن 55 کیلو کسب کنم، خاطرنشان کرد: نبود ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد و دل قهرمان آسیایی کشتی آلیش/نبود حمایت هم نتوانست مانع اراده من شود

درد و دل قهرمان آسیایی کشتی آلیش/نبود حمایت هم نتوانست مانع اراده من شود